Reklamační technik je jednou z nejdůležitějších osob ve firmě

Profesionální reklamační technik

Povedu a pomohu vašim klíčovým zaměstnancům (reklamačním technikům) dosáhnout mistrovství v posuzování poruch a vad skla. Předám jim své znalosti, které si systematicky ukládám již od roku 2006 a sám je stále využívám při posuzování a diagnostikování skla.

Spokojení zákazníci

Reklamace může být skvělou příležitostí, jak budovat důvěru, značku a pověst firmy.

Snížení reklamací

Reklamační technik má velký vliv na celkové snížení opakované výroby a vad produktů.

Profesionální přístup

Reklamace není jen o znalostech, ale i o přístupu, zájmu a umění naslouchat.

Nejintimnější kontakt s klienty

Proč je reklamační technik jednou z nejdůležitějších osob ve firmě?

Možná si to vůbec neuvědomujete nebo vám to tak nepřijde, ale reklamační technik je mnohem důležitější než velmi dobrý obchodník. Reklamační technik řeší problémy. Pokud kdokoliv z nás má pocit zrady, tak došlo k narušení důvěry. Důvěra vašich zákazníků je jednou z nejdůležitějších záležitostí, které rozhodují o vašem úspěchu. Reklamační technik musí být nejen profesionál z pohledu posuzování poruch a vad skla, ale také musí být dobrým lídrem (koučem), jenž dokáže naslouchat a klást správné otázky, aby klientům pomohl snížit jejich stres, emoce a obnovit narušenou integritu vztahu.

Staňte se během 6 měsíců uznávaným a vyhledávaným specialistou na sklo

Každý rok nabízím 5 lidem stát se mým učněm a absolvovat osobní trénink, na kterém předám všechny své znalosti, techniky a postupy. Přímo v aréně budete mýt možnost objevit jak přemýšlí a jak vidí sklo mistr v oboru.

6 měsíců se pravidelně jednou za 14 dnů osobně věnuji reklamačním technikům, kteří mají možnost stát se uznávaným a důvěryhodným expertem v oboru. Stanou se mými učni, které vedu, koučuji a předávám jim své znalosti a dovednosti nejen z oboru skla, ale i vedení, koučování a profesionální komunikace. Být reklamačním technikem je víc než jen posuzovaní vad a poruch skla.

Nejen že získáte přístup do mého digitálního sklenářského druhého mozku (Personal Knowledge Management Systém) ve kterém si od roku 2006 eviduji veškeré znalosti, zkušenosti a empirické prožitky, ale budete se věnovat i psychologii komunikace se zákazníky, abyste dokázali obnovovat, rozvíjet a udržovat důvěru. Klíčové vztahy se budují skrze řešení problémů.

Osobní vedení - učeň

Od roku 2015 se nevěnuji jen sklu, ale i koučování a vedení CEO. Díky těmto zkušenostem jsme schopný vést vaše zaměstnance tak, že po skončení spolupráce se mnou budete přemýšlet, jestli z nich raději neudělat vedoucí pracovníky. Naučí se naslouchat, zajímat se o potřeby a zájmy klientů, obnovovat integritu vztahu a důvěru, mít odpovědnost za svěřené úkoly a samostatně rozhodovat o postupech. Lidé je budou vnímat jako důvěryhodné experty a přestože budou reklamovat produkty, tak budou mít pocit, že se jim věnoval někdo, kdo je na správném místě. Zákazníci budou mít pocit, že jsou vyslyšeni a na místo pomluv či stěžování budou sdílet své pozitivní reference.

Mistrovství v posuzování poruch a vad skla

Během 10 měsíců budete důvěryhodným specialistou na stavební sklo.

  • Naučíte se, které reklamace na první pohled uznat a které zamítnout.
  • Vaše zamítnutí reklamace bude důvěryhodné a profesionální.
  • Na první pohled dokážete rozlišovat příčiny vzniku poruch a vad skla.
  • Snížíte pomlouvání společnosti a vznik nespokojených zákazníků.
  • Přestože lidé budou reklamovat prasklé sklo, stále budou mít důvěru ve vaši odbornost a službu.
  • Lidé za vámi budou chodit jako za uznávaným expertem v oboru.
  • Získáte certifikát Miroslava Sázovského - SPECIALISTA NA DIAGNOSTIKU PORUCH A VAD SKLA

Pro koho

Kurz je speciálně vytvořen pro reklamační techniky, kteří se zabývají vznikem poruch a vad skla a jsou v neustálé konverzaci se zákazníky.

Kurzu se mohou účastnit i obchodníci nebo vedoucí pracovníci obchodních oddělení, kteří chtějí být zdrojem tohoto učení.

Kurz doporučuji všem specialistům, kteří musí řešit poruchy a vady skla a zároveň vyjednávat nejen se zákazníky, ale i dodavateli a investory.

Jak tento roční program probíhá

  • Vstupní pohovor, nastavení záměru, stanovení milníků a vytvoření plánu podle skutečných potřeb a aktuální situace.
  • Přístup do speciálního prostředí, kde je vytvořen PKM (Personal Knowledge Management). Jinak řečeno, knowledge base znalostí, postupů a empirických zkušeností od roku 2006. 
  • Přístup k online kurzu: Posuzování poruch a vad skla v hodnotě 36.900 Kč bez DPH
  • 1 x za 14 dnů osobní koučování a vedení (koučování probíhá online nebo osobně u mě v Brně), kde s účastníkem jeden na jednoho probíráme zkušenosti z praxe, absolvovanou teorii, sdílím postupy a odkazuji na další zdroje. Při koučování velmi často pomáhám s problémy ve vztazích ve firmě nebo s komunikaci uvnitř a navenek. Z online koučinků jsou v případě zájmu pořízeny video a audio nahrávky.
  • Nejen, že získáte 1 x za 14 dnů osobní koučink, ale budete moci využít soukromého diskuzního vlákna, kde mi budete klást otázky, které vás budou po cestě napadat.
  • S účastníky se věnuji i umění komunikace a vedení klientů, aby došlo k naplnění zájmu všech zůčastněných stran.
  • Absolventi se nestávají jen důvěryhodnými specialisty na sklo, ale profesionálními lídry, kteří vedou sebe a své zákazníky (popřípadě kolegy) k vytváření, obnovování a udržování kultury důvěry. 
  • Jako bonus účastníci získávají přístup ke kurzu: Důvěra ve vztazích, aby mohli uplatnit získané znalosti pro komunikaci s klienty, když se cítí zrazení a musí reklamovat sklo.
  • Program trvá 9 měsíců. Koučování neprobíhá přes prázdniny - červenec, srpen a v prosinci.
  • Po absolvování programu účastníci zíkávají certifikát: SPECIALISTA NA DIAGNOSTIKU A PORUCHY SKLA.

Když píšu, že se stanete mím učněm, tak to myslím vážně. 9 měsíců vedle sebe budete mít učitele, mentora, lídra a kouče, který vás nebude jen učit, jak posuzovat vady a poruchy skla, ale bude vás vést, koučovat a pracovat s nepořádkem v myšlení, abyste mohli být zdrojem a součástí něčeho většího, než jste vy samotní. Nestanete se jen expertem na stavební sklo, ale vy jim budete.

Jak se mohu přihlásit a kdy to začíná?

Protože se jedná o individuální program, tak se dá říct že můžete začít kdykoliv. Budu se vám věnovat 6 měsíců kromě (červenec, srpen, prosinec). 

Stačí, když mi zavoláte na tel: +420 725 888 927 nebo napíšete email kancela@sazovsky.cz, že máte zájem. Osobně za vámi přijedu a probereme možnost spolupráce.