Dovednosti soudního znalce na sklo

Posuzování poruch a vad skla

4 týdenní kurz zaměřený na komplexní porozumění příčinám vzniků poruch a vad plochého skla ve stavebnictví a dopravě.

Poruchy

Vady

Reklamace

Nejintimnější kontakt s klienty

Proč je reklamační technik jednou z nejdůležitějších osob ve firmě?

Možná si to vůbec neuvědomujete nebo vám to tak nepřijde, ale reklamační technik je mnohem důležitější než velmi dobrý obchodník. Reklamační technik řeší problémy. Pokud kdokoliv z nás má pocit zrady, tak došlo k narušení důvěry. Důvěra vašich zákazníků je jednou z nejdůležitějších záležitostí, které rozhodují o vašem úspěchu. Reklamační technik musí být nejen profesionál z pohledu posuzování poruch a vad skla, ale také musí být dobrým lídrem (koučem), jenž dokáže naslouchat a klást správné otázky, aby klientům pomohl snížit jejich stres, emoce a obnovit narušenou integritu vztahu.

Mistrovství v posuzování poruch a vad skla

Během 4 týdnů se naučíte posuzovat vady a poruchy skla jako uznávaný specialista na sklo

  • Naučíte se, které reklamace na první pohled uznat a které zamítnout.
  • Vaše zamítnutí reklamace bude důvěryhodné a profesionální.
  • Na první pohled dokážete rozlišovat příčiny vzniku poruch a vad skla.
  • Snížíte pomlouvání společnosti a vznik nespokojených zákazníků.
  • Přestože lidé budou reklamovat prasklé sklo, stále budou mít důvěru ve vaši odbornost a službu.
  • Lidé za vámi budou chodit jako za uznávaným expertem v oboru.
  • Získáte certifikát Miroslava Sázovského - POSUZOVÁNÍ PORUCH A VAD SKLA

Pro koho

Kurz je speciálně vytvořen pro reklamační techniky, kteří se zabývají vznikem poruch a vad skla a jsou v neustálé konverzaci se zákazníky.

Kurzu se mohou účastnit i obchodníci nebo vedoucí pracovníci obchodních oddělení, kteří chtějí být zdrojem tohoto učení.

Kurz doporučuji všem specialistům, kteří musí řešit poruchy a vady skla a zároveň vyjednávat nejen se zákazníky, ale i dodavateli a investory.

Jak tento 4 týdenní program probíhá

  • První týden – Pokročilé znalosti o skle
    - Výroba plochého skla a jeho opracování.
    - Tepelně opracované sklo.
    - Vrstvené a vrstvené bezpečnostní sklo.
    - Izolační skla.
    - 1 hod. osobní konzultace (online nebo u mě v Brně)
  • Druhý týden - Diagnostika poruch a vad skla
    - Zasklívací podmínky a výrobní tolerance.
    - Nejčastější poruchy a vady skla.
    - Diagnostika poruch a vad skla 01.
    - Diagnostika poruch a vad skla 02.
    - 1 hod. osobní konzultace (online nebo u mě v Brně)
  • Třetí týden - Diagnostika poruch a vad skla
    - Teplotní šok teorie.
    - Teplotní šok posuzování.
    - První kontakt s klientem, který reklamuje sklo.
    - Jak na první pohled poznat uznatelnou reklamaci od neuznatelné.
    - 1 hod. osobní konzultace (online nebo u mě v Brně)
  • Čtvrtý týden - Diagnostika poruch a vad skla
    - Jak profesionálně napsat zamítnutí reklamace.
    - Jak uznat reklamaci, aby nebyla narušena důvěra klienta.
    - Jak být důvěryhodným reklamačním technikem.
    - Jak budovat Kolektivní znalostní management (CKM) poruch a vad.
    - 1 hod. osobní konzultace (online nebo u mě v Brně)
  • Bonus
    Každý účastník po absolvování kurzu získá roční přístup do mého osobního PKM (Personal Knowledge Management). Tato jedinečná databáze, obsahuje know-how o poruchách, vadách a jejich příčinách, které jsem získával od roku 2006.

Na závěr kurzu absolventi dostávají kontrolní test teoretických a praktických znalostí. Cílem testu je ověřit mezery a poskytnout doplňující informace a rozvinout povědomí o skle na nejvyšší znalostní úroveň.

Jak se mohu přihlásit a kdy kurz začíná?

Kurz diagnostiky poruch a vad probíhá jen individuálně, aby bylo možné zachovat diskrétnost. Účastníci sdílí citlivé informce ohledně poruch nebo vad skla, které jim vznikají při výrobě nebo se snimi setkali u zákazníků. Z tohoto důvodu je kurz velmi diskrétní a svázaný mlčenlivostí.

Pokud potřebujete probrat podrobnosti, tak mě kontaktujte na tel: +420 725 888 927 nebo na email: kancelar@sazovsky.cz. Následně můžete vyplnit závaznou obědnávku a já vám obratem pošlu fakturu. 

Po uhrazení faktury se s vámi spojím a vytvořím vám přístup do členské sekce, kde získáte video přednášky a doplňující PDF materiály a naplánujeme kalendář na naše společné konzultace.

Závazná objednávka